دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید احسان یزدی حواست هست

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ب.ظ



دانلود آهنگ

جدید احسان یزدی حواست هست


کسی ای کاش، تو فکرت نباشه
به هیچکی، کاش.. وابسته نباشی
الهی عاشقم باشی یه روزی
الهی که به عشقم مبتلا شی
دلت ای کاش، با هیچکی نباشه
همه بود و نبودِت مالِ من شِه
چنان مَحوِ منِ عاشق بمونی
که حالِت مثِ حس و حالِ من شه
حواسِت هست حالم رو بپرسی
حواست هست از من جا نمونی
ولی از چیزی که باید بدونم
نمیگی و.. یه چیزایی میدونی
من و دیونه کردی با سکوتِت
دوباره کامِ بی حرفی گرفتی
اگه چیزی نگی نابود میشم
چرا سَرسامِ بی حرفی گرفتی
تو هم درگیرِ عشقی مثل من که
یه لحظه خواب و اسایش ندارم
من اما از جنون میگم عزیزم
محاله مثل تو طاقت بیارم
اگه میشه، میتونی، راه داره
بیا سمتِ من و همراهِ من باش
نفس تنگی گرفتم زندگی رو
هوایِ فرصتِ کوتاهِ من باش



دانلود آهنگ جدید احسان یزدی حواست هست
لینک های دانلود آهنگ :
 
پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی