دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام پریشون

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳ ب.ظ


دانلود آهنگ جدید

 مصطفی پاشایی به نام پریشون


دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام پریشون

دوریت عذاب منه آرزوی دیدن تو خواب منه

یادت دوباره نمی ذاره فکرم و راحت

بی تو دنیا واسه زندون تاریکه عشق من

یادت دوباره نمی داره فکرم و راحت

نه به تو حسی ندادم که منو تنها بذاری

پس بیا دیوونگی بسه

از من دوری نکن دلم پریشونه

بی تو خونه نگو بگو یه ویرونه

از من دوری نکن دلم پریشونه

بی تو خونه نگو بگو یه ویرونه

بی تو دنیا واسه من زندون تاریک عشق من

یادت دوباره نمیذاره فکرم و راحت

وقتی که آدم تو دنیا عاشق نباشه

میمیره تا که محبت تو دلش جا شه

وقتی تو قلبت جای هیچ عشقی نباشه

میمیره تا که محبت تو دلش جا شه

از من دوری نکن دلم پریشونه

بی تو خونه نگو بگو یه ویرونه

از من دوری نکن دلم پریشونه

بی تو خونه نگو بگو یه ویرونه




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی