دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید بنیامین به نام بی پنجره

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ

 

دانلود آهنگ

 بی پنجره از بنیامین

 

 

متن آهنگ بنیامین بی پنجره

توو اتاق بی پنجره من ، امروز شب مهمونم

امروز چشم لامِسَس ، امروز حتی لب زندونه

آسمونه صاف و دوست داره این مرد بارونی

بیا بزنیم به بیراهه ، ما که یه عمره سر به راه بودیم

لازم نیس قصه ها رو بگردی ، لازم نی اصطراب و بفهمی

لازم نیس ذهن بادُ بخونی ، لازم نیس پلکِ بازُ ببندی

این درب دریچه ی دنیاس ، اتاقه من بیرونشه

بیا توو که بریم بیرون از هرچی آبادیه ، ظاهر و باطن و ویرونشه

لازم نیس قصه ها رو بگردی همزاد پنداری کنی با ملکه هاشون

امروز دیگه لازم نیس دل بسوزونی واسه اون پاپتی ها و ترک پاشون

بیا توو که وارد بشی به ابتدایی که اتفاق همیشه

بیا توو با این که میدونم انتهای این شب انتهای من میشه

همین نور کم سوی برق چشمات بسه تا بکوبم به شیشه با مستی پروانه

گیسویی که میشه آبشار سیاه کافیه تا ایمان بیارم به افسانه

دانلود آهنگ جدید بنیامین بی پنجره

بیا توو که بریم بیرون از دنیایی که تورو از من دور میکنه

بیا بیرون از این اتاق یه چیزی هست که ما رو به جدا شدن مجبور میکنه

موج موج موهات و صخره سینه ی من ، بعد طوفان ضربه های محکم

بعد برخورد های طولانی ، آروم میگیرن کنار هم دیگه

من به رام کردن این طبیعت وحشیت ، مغرور بودم و مغرور میمونم

به لطف عشق از تو دور میمونم ، چیکارش میشه کرد عشقه دیگه

کفش های رفتن تو میپوشی ، خط های دفترم و میبوسم

خیس دفترم رو کنار میزارم نوشتن اون همه معجزه کاره من نیست

من هر چیزی که می دیدم رو خط آوردم توو این اتاق بی پنجره

که چشم لامسه بود من دیدنی هارو نشمردم ، لمس کردم و تووی جادو غلت میخوردم

اگه ساعت ها برمیگشتن دوباره همون اشتباه و تکرار میکردم

حتی اگه میدونستم چی میشه ترس از آخرین راهو انکار میکردم

دست به دستِ تو راه میرفتم توو مسیر جایی که یادمه آخرین بار

معنی داشت زنده بودن ، جایی که من با تو به تکامل رسیدم قبل از مرگ

اتاق بی پنجره من توو اتاق بی پنجره من

امروز شب مهمونم امروز چشم لامِسَس

امروز حتی لب زندونه

 

 

دانلود آهنگ جدید بنیامین به نام بی پنجره

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ جدیدx

دانلود آهنگ جدید بنیامینx

دانلود آهنگ جدید بنیامین به نام بی پنجرهx

دانلود آهنگ جدید بنیامین بی پنجرهx

دانلود اهنگ بی پنجره به همراه متن آهنگx

متن آهنگ بنیامین بی پنجرهx

متن آهنگ بی پنجره از بنیامینx

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی