دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید حسام عبادیان به نام تنهایی

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ق.ظ

 

 

دانلود آهنگ

تنهایی از حسام عبادیان

 

 

متن آهنگ حسام عبادیان تنهایی

خرابه های دل من به زیر پات مونده هنوز یادم نمیره گفتی که برو به پای من نسوز
گفتی دیگه نگاه من سهم غریبه ها شده گفتی همش تو فکرشم دلم ازت جدا شده
پای غم تو جون میدم اما صدام در نمیاد منو ببخش اگه هنوز دوست دارم تو رو زیاد

این کوره راه عاشقی برای من غم بود و بست منو حس کن از شعری که واسه تو میزنه نفس
هق هق گریه های من به گوش تو نمیرسه خدا به داد من برس یکی به دادم برسه
به حرمت خاطره ها یا اشک تو چشام قسم نمیذارم که بعد تو کسی بشه هم نفسم

دانلود آهنگ جدید حسام عبادیان تنهایی

این همه تنهایی برام زیاده به خدا گلم بیا دستامو سفت بگیر میدونی کم تحملم
کم کم دیگه سوی چشام کم میشه از این گریه هام تو پیش اون میخندی و با گریه میگذره شبام
پای غم تو جون میدم اما صدام در نمیاد منو ببخش اگه هنوز دوست دارم تو رو زیاد
این کوره راه عاشقی برای من غم بود و بست منو حس کن از شعری که واسه تو میزنه نفس
هق هق گریه های من به گوش تو نمیرسه خدا به داد من برس یکی به دادم برسه
به حرمت خاطره ها یا اشک تو چشام قسم نمیذارم که بعد تو کسی بشه هم نفسم

 

 

دانلود آهنگ جدید حسام عبادیان به نام تنهایی

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی