دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید رضایا به نام خبر با تو

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۵۴ ب.ظ

 

دانلود آهنگ

 خبر با تو از رضایا

 

 

متن آهنگ رضایا خبر با تو

دلم تنگه واسه سفر با تو یه جای بی خطر با تو
اصلا میریم هر جا تو گفتی من حاضرم خبر با تو

آره دلم تنگه واسه سفر با تو یه جا بی دردسر با تو
چمدونو بستم عشقم من حاضرم خبر با تو

یه جاده ی طولانی و یه دریای طوفانی و کته کباب بورانی و منظره ی سفر با تو
یه هوای بارونی و من میزنم میخونی و عشقو حاله قانونی و خاطراته سفر با تو

دلم تنگه واسه سفر با تو یه جای بی خطر با تو
اصلا میریم هر جا تو گفتی من حاضرم خبر با تو

آره دلم تنگه واسه سفر با تو یه جا بی دردسر با تو
چمدونو بستم عشقم من حاضرم خبر با تو

دانلود آهنگ جدید رضایا خبر با تو

سر پیچا تند میپیچیدم بیفتی بغلم داد میزدی یواشتر به خودت رحم کن اقلا
ژست جلفی میگرفتیم سلفی میگرفتیم فاز لواشکو آدامس خرسی میگرفتیم
ویلا تو جنگل یا لب ساحل با آلاچیقو کرسی میگرفتیم

سوار تلکابین میرفتیم بالای ابرا امروزو از دست نمیدادیم واسه ی فردا
چه خوش بودیم چقدر انرژی داشتیم واسه خلوت یه جای دنجی داشتیم

ولی حیف چقدر زود میگذره زمان چقدر همه چی دلگیره الان
فقط تنها جایی که حالمو خوب میکنه هنوز که هنوزه این جاده هاست

تو همه ی دنیا من بودی و هستی تو قفله تنهاییمو شکستی نشستی تویه قلبم تا همیشه
تو فقط پایه ی سفر بودی و باز کنارم خاطراته نو بساز واسم هیشکی مثله تو نمیشه

دلم تنگه واسه سفر با تو یه جای بی خطر با تو
اصلا میریم هر جا تو گفتی من حاضرم خبر با تو

آره دلم تنگه واسه سفر با تو یه جا بی دردسر با تو
چمدونو بستم عشقم من حاضرم خبر با تو

 


 

دانلود آهنگ جدید رضایا به نام خبر با تو

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 
 
پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی