دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام لیلی

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷ ب.ظ

 

 

دانلود آهنگ

 لیلی از سینا حجازی

 

 

 

متن آهنگ سینا حجازی لیلی

یِ روزی دنیا خوب بودُ آروم بود
واسه زندگی همه چی آسون بود
هرکی کارشُ می کرد، حالشُ می برد
تکلیف روزاش معلوم بود
یکی اومد گفت: حالش بده
قلبشُ انگاری طوفان زده
یکیُ میخواد اسمش لیلیِ
آره درسته مجنون بود
داد می زد می گفت وضعش بده
آخه اگه لیلی جوابش رو نده
میمیره داغون میشه همه گفتن:
پاشو واسه مرد این کارا بده
زیرِ لب هی میگفت:
لیلی اگه نداشت به من هیچ میلی
ظرفمو شیکوند چرا ظرف منو
ای وای لیلی ، آخ لیلی
آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی آی لیلی

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی لیلی

از اون روزا گذشت و مجنون غم کشید
از اون گذشت و نوبت به من رسید
هی ترسیدم آخرم اومد
بلای لیلی سرم اومد
با خودم میگفتم مجنون کجا من کجا
عشق بازیه بابا من کجا زن کجا
هی من کردم سرم اومد
ریغه رحمت تا آخرم اومد
این سِری لیلی با گونه های پروتزی
بوی عطرو کلمات فانتزی
منه احمقم مجنون و شیدا
واسه عشقش مور مورُ گِز گِزی
هرچی میگفت میگفتم ای جونم بشی
با خودش می گفت بذار دیوونم بشی
یه کاری کنم رَبتو یاد کنی
بفهمی لیلی کیه بری فریاد کنی
تا دنیا دنیاست لیلی همینه
مجنون بزرگ ترین احمق زمینه
لیلیِ منم رفت این قصه تکرار شد
الهی این لیلی خیر نبینه
تا دنیا دنیاست لیلی همینه
مجنون بزرگ ترین احمق زمینه
لیلیِ منم رفت این قصه تکرار شد
الهی این لیلی خیر نبینه
آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی آی لیلی

 

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام لیلی

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 
دانلود آهنگ جدیدx

دانلود آهنگ جدید سینا حجازیx

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام لیلی

دانلود آهنگ لیلی از سینا حجازیx

دانلود اهنگ لیلی به همراه متن آهنگx

دانلود موزیک وئدیو لیلی از سینا حجازیx

دانلود وئدیو آهنگ لیلی از سینا حجازی در خندوانهx

متن آهنگ سینا حجازی لیلیx

متن آهنگ لیلی از سینا حجازیx

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی