دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام فوق العاده

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۴۱ ب.ظ

دانلود آهنگ

فوق العاده از مجید رستمی

 

متن آهنگ مجید رستمی فوق العاده

نمیدمت از دست تورو میخوام و بس اسمت هرچی باشه من بت میگم نفس
نفسم بند میاد وقتی قلبم میخواد به تو بگه دسوت داره بیشتر از زیاد
آره این اصراره باید بگی آره نگو نمیتونی نه اصلا راه نداره
به تو بستس جونم واسه تو مجنونم تورو به هر چیزی که میخوای میرسونم
منو عاشق کن با یه نگاه یه لبخند مگه میشه دلو از عشق پاک تو کند
عجب حالی دارم روزارو میشمارم با تو انگار دارم رو ابرا پا میذارم
چه حس فوق العاده ای به تو دارم من نمیتونم از عشقم به تو دست بردارم من
تورو تا حدی دوس دارم که مطمئن باش پاش بیوفته جونمو واست میذارم من
چه حس فوق العاده ای به تو دارم من نمیتونم از عشقم به تو دست بردارم من
تورو تا حدی دوس دارم که مطمئن باش پاش بیوفته جونمو واست میذارم من

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی فوق العاده

نمیدمت از دست تورو میخوام و بس اسمت هرچی باشه من بت میگم نفس
نفسم بند میاد وقتی قلبم میخواد به تو بگه دسوت داره بیشتر از زیاد
آره این اصراره باید بگی آره نگو نمیتونی نه اصلا راه نداره
به تو بستس جونم واسه تو مجنونم تورو به هر چیزی که میخوای میرسونم
منو عاشق کن با یه نگاه یه لبخند مگه میشه دلو از عشق پاک تو کند
عجب حالی دارم روزارو میشمارم با تو انگار دارم رو ابرا پا میذارم
چه حس فوق العاده ای به تو دارم من نمیتونم از عشقم به تو دست بردارم من
تورو تا حدی دوس دارم که مطمئن باش پاش بیوفته جونمو واست میذارم من
چه حس فوق العاده ای به تو دارم من نمیتونم از عشقم به تو دست بردارم من
تورو تا حدی دوس دارم که مطمئن باش پاش بیوفته جونمو واست میذارم من


 

 

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام فوق العاده

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 
پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی