دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ مهراب به نام ققنوس

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ب.ظ

 

دانلود آهنگ

 ققنوس از مهراب

 

 

متن آهنگ مهراب ققنوس

یه دنیا و یه دنیا رابطه تو این دنیا چرا فقط ما دوتا کم اوردیم نشد نگامو میکردن
شور بود چشاشون ما بد اوردم گفتم گفتم زمین خوردت ایمان نشکن دل بی صاحبو
گفتم اگه گریم بگیره از اشکام یه شهرو میگیره اب
به مادرم بگین خاک زیر پاشم بگین نتونستم پسر سر به راهی باشم
اخه خیلی سعی کرد بمونم بگین که شرمندم باید جدا شم
درد مادرم گریه کنم واسم عکستو با جنازم زیر خاک میبرم
یه روزی زیر این گنبد کبود میخواستم واست خونه بزرگ بخرم
نازتو اون خرید خونه رو من یکی نشد دنیا نخواست باشی مال یکی
دنیا دنیاست دنیا دار مکافاته این عاشق شب بیدار هنوز چشم به راحته

دانلود آهنگ جدید مهراب ققنوس

یادت بیار لعنتی چی بینمون گذشت از اون همه خاطرات خوب هیچی نمونده جز چند نخ ماربرو
رد منو بگیر از بوی سیگارم هنوز مثل قدیم ماربرو میکشم
گم شدی توی این شهر غریب انقدر میخوامت رو کل شهر ساتور میکشم
مردن و زنده شدن دیگه کار هر روز مثل اخرین امید قطره اشک ققنوسه
مثل مادری که لحظه دیدن مردن فرزند جفت پلک های بچشو میبوسه
ببین هیچ تریپی نیست تو میای توی زندگیم یه عمر عاشقی کنم تو بگی نمیبینی
ها چیه من که گفتم چشمام اب نمیخوره این جاغو دسته خودشو نمیبره
به مولا که دیگه باهات حال نمیکنم به مولا گلم باشی من دیگه اب نمخورم
دیگه کاممو شیرین نمیکنه عشق و شیرینی ببین هیچ تریپی نیست

دار من این شب ها شده گریه و زاری مثل من تو هم زیر بارون خاطره داری
سوزوندی همه زندگیمو عشق من وقتی که میدیدم داری تنهام میذاری
تنها یادگاریم ازت فقط یه چتر خیسه با قلم و کاغذی که واسه تو مینویسه
برو نذار یادی ازت بمونه توی خونه از این به بعد فکرتم حتی واسه من حرومه

 

 

 

 

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام ققنوس

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید

پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی