دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید مهران مستی به نام جان جانم

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ب.ظ

 

دانلود آهنگ

جان جانم از مهران مستی

 

متن آهنگ مهران مستی جان جانم

هر روزِ من شده عشقِ تو رو قلبِ من که نوشته تو ای نور جانم شیرین زبانم
ناز میکنی این همه چرا قلبِ عاشقو میبری کجا آرامِ جانم ای مهربانم شیرین زبانم

ببین در چشمانم عاشقت شدم شدم بسه تو جانم بی خود از خودم
هی مهربونم جانِ جانم میمیرم بی تو میمیرم

ببین در چشمانم عاشقت شدم شدم بسه تو جانم بی خود از خودم
هی مهربونم جانِ جانم میمیرم بی تو میمیرم

دانلود آهنگ جدید مهران مستی جان جانم

تو قلبم تو قلبم یه عمرِ خونه داری تو عشقی تو عشقی یه عشقِ موندگاری
نکن ناز نکن ناز مثلِ چشم انتظاری بیقرارم بیقراری

تو قلبم تو قلبم یه عمرِ خونه داری تو عشقی تو عشقی یه عشقِ موندگاری
نکن ناز نکن ناز مثلِ چشم انتظاری بیقرارم بیقراری

هر روزِ من شده عشقِ تو رو قلبِ من که نوشته تو ای نور جانم شیرین زبانم
ناز میکنی این همه چرا قلبِ عاشقو میبری کجا آرامِ جانم ای مهربانم شیرین زبانم

ببین در چشمانم عاشقت شدم شدم بسه تو جانم بی خود از خودم
هی مهربونم جانِ جانم میمیرم بی تو میمیرم

ببین در چشمانم عاشقت شدم شدم بسه تو جانم بی خود از خودم
هی مهربونم جانِ جانم میمیرم بی تو میمیرم

ببین در چشمانم عاشقت شدم شدم بسه تو جانم بی خود از خودم
هی مهربونم جانِ جانم میمیرم بی تو میمیرم

ببین در چشمانم عاشقت شدم شدم بسه تو جانم بی خود از خودم
هی مهربونم جانِ جانم میمیرم بی تو میمیرم

 

 

 

 

دانلود آهنگ جدید مهران مستی به نام جان جانم

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی