دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام عجب حالیه

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۰۶ ب.ظ

 

 

دانلود آهنگ

عجب حالیه از مهدی یغمایی

متن آهنگ مهدی یغمایی عجب حالیه

دم از عشق بزن تازه شم با نفس هات جنون آوره باور عشق کنارت
من از عرش به فرش میارم این ماهو واست پر از خاطرست آخر عشق کنارت
عجب حالیه عجب یاریه تو اینجایی و همین کافیه
عجب حالیه عجب یاریه دلم عاشق حس بی تابیه
شب از پنجره مات اون روی ماهت تو میگردی دور منو روزگارم
تو هر سمت و سوی جهانم که باشی تورو من به هر حالتی دوست دارم

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی عجب حالیه

عجب حالیه عجب یاریه تو اینجایی و همین کافیه
عجب حالیه عجب یاریه دلم عاشق حس بی تابیه
دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی عجب حالیه با لینک مستقیم
دم از عشق بزن تازه شم با نفس هات جنون آوره باور عشق کنارت
من از عرش به فرش میارم این ماهو واست پر از خاطرست آخر عشق کنارت
عجب حالیه عجب یاریه تو اینجایی و همین کافیه
عجب حالیه عجب یاریه دلم عاشق حس بی تابیه

 

 

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام عجب حالیه

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی