دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید علی بابا و یوسف به نام هفت سین

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ب.ظ

 

دانلود آهنگ

 هفت سین از علی بابا و یوسف

 

متن آهنگ علی بابا و یوسف هفت سین

همه چی سرجاشه فقط مثل هر سال خالیه جای تو
اولین سین هفت سین روشنه روی لبم
تو دعا کن واسه داشتن اون و منم واسه برگشتت به خدا رو میزنم
دومین سین هفت یعنی سردردم
سومیش یعنی سلامتی تو مست کردم

سرد شده دستام از همه چی سیرم
صدای خسته مو سرفه های سینه م
یعنی هر کاری کردم با همه وجودم
یعنی سر تو بود سر زبونا بودم

دانلود آهنگ جدید علی بابا و یوسف هفت سین

آخرین سین هفت سین بعد از رفتن تو
یعنی سکوتم یعنی خنده هات یعنی بغض من

دانلود آهنگ جدید علی بابا و یوسف بنام هفت سین

یعنی حرفایی که میزنن پشت من
تا که دستاتو گرفت من دادم از دستت
یعنی رنگ رژت که رو لباش نقش بسته
یعنی رو بودم و آخر رو دست خوردم

یعنی بعد تو به هر خلافی دست بردم
خدا شاهده که من تو رو به جز خودش به دست کسی نسپردم

 

 

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ جدید علی بابا و یوسف به نام هفت سین

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 
پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی