دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ب.ظ

 

دانلود آهنگ

غوغا میکنم از آرش ای پی

 

متن آهنگ آرش ای پی غوغا میکنم

بیا بریم با خیالت دوباره جون گرفتم
تمام حرفایی که عاشقا به هم میگنو یاد گرفتم
فقط بو کن عطری که دوست داری زدمو
زیر و رو کن تمام روزای بدمو
گلارو آب میدم دوباره خواب دیدم
که داری میایی رو در و دیوار نوشتم
دلی که جا گذاشتم با خودت بیار

دانلود آهنگ جدید آرش ای پی غوغا میکنم

غوغا میکنم زندگی رو واسه تو مثل یه رویا میکنم
دل به دریا میزنم هرچی باشه جلو رامون از جا میکنم
دستت تو دستمه میچرخم هی دور تو
چشا میاد نه با تو میرقصم تا خود صبح
گلارو آب میدم دوباره خواب دیدم
که داری میایی رو در و دیوار نوشتم
دلی که جا گذاشتم با خودت بیار
گل ها رو آب میدم دوباره خواب دیدم
که داری میایی رو در و دیوار نوشتم
دلی که جا گذاشتم با خودت بیار

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ جدید آرش ای پی به نام غوغا میکنم

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی