دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید جمشید به نام گل اومد بهار اومد

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ب.ظ

 

دانلود آهنگ

گل اومد بهار اومد از جمشید

متن آهنگ جمشید گل اومد بهار اومد

 نوروز آمد

پیروز آمد

بهار آمد

نوروز آمد
گل اومد بهار اومد میرم به صحرا

عاشق صحرائیم بی نصیب و تنها
دلبر مه پیکر گردن بلورم

عید اومد بهار اومد من از تو دورم
گر بیام از این سفر ای گل عذارم

از سفر طاقِ طلا برات میارم

دلبر مه پیکر گردن بلورم

عید اومد بهار اومد من از تو دورم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید جمشید گل اومد بهار اومد

♫♫♫

زِ تو خواهم ز تو خواهم

عهد عشقی که بستی وفا کنی

یاد ما کنی

از چمنها گر گذشتی یاد من کن

گر شنیدی سرگذشتی یاد من کن

دلبر مه پیکر گردن بلورم

عید اومد بهار اومد من از تو دورم

گل اومد بهار اومد میرم به صحرا

عاشق صحرائیم بی نصیب و تنها
دلبر مه پیکر گردن بلورم

عید اومد بهار اومد من از تو دورم

 

 

 

 

دانلود آهنگ جدید جمشید به نام گل اومد بهار اومد

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی