دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام من بیقرارم

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۵۰ ق.ظ

 

 

دانلود آهنگ

 من بیقرارم از سینا شعبانخانی

 

متن آهنگ سینا شعبانخانی من بیقرارم

عادت میکنم این روزامو رد میکنم تو یه گوشه از این اتاق با خودم خلوت میکنم ای وایِ من
من دلتنگتم خوب میدونی تو چنگتم با تو دارم آرامش تو اونی که من میخوامش ای وایِ من

دستاتو که میگیرمش اشکاتو که میبینمش حس میکنم دیوونه میشم میمیرم و
دستاتو میخوام حتی تو رویام

من بیقرارم تو نباشی من آروم ندارم چشم انتظارم تو بگو تا کی طاقت بیارم
من بیقرارم تو نباشی من آروم ندارم چشم انتظارم تو بگو تا کی طاقت بیارم , طاقت بیارم

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی من بیقرارم

عادت میکنم این روزامو رد میکنم تو یه گوشه از این اتاق با خودم خلوت میکنم ای وایِ من
من دلتنگتم خوب میدونی تو چنگتم با تو دارم آرامش تو اونی که من میخوامش ای وایِ من

دستاتو که میگیرمش اشکاتو که میبینمش حس میکنم دیوونه میشم میمیرم و
دستاتو میخوام حتی تو رویام

من بیقرارم تو نباشی من آروم ندارم چشم انتظارم تو بگو تا کی طاقت بیارم
من بیقرارم تو نباشی من آروم ندارم چشم انتظارم تو بگو تا کی طاقت بیارم , طاقت بیارم

 

 

 

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام من بیقرارم

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 
پخش آنلاین
10
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی