دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی به نام یه صورت ساده

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ب.ظ

 

دانلود آهنگ

یه صورت ساده از صالح رضایی

 

 

متن آهنگ صالح رضایی یه صورت ساده

انگار این روزا یه جورایی شدم

از حال خودم هی بیخودم

ای وای دلم عاشق شدم

باخودم میگم کاشکی بودی پیشم

نمیشه آروم عشق دو آتیشم

فکر میکنم دارم عاشق میشم

یه صورت ساده ولی فوق العاده

میبینی چه کاری دستی دستی دست دلم داده

یه صورت ساده ولی فوق العاده

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی یه صورت ساده

ببین چه کاری دست دل دیوونه داده

باز سراغ تورو میگیرم از همه

یه چیزی توی دنیام کمه

گوش کن قلبم تند میزنه

دلمو ازت دور کنی میشکنه

همین آخر دوست داشتنه

عشقم بخند خنده هات عشقمه

یه صورت ساده ولی فوق العاده

میبینی چه کاری دستی دستی دست دلم داده

یه صورت ساده ولی فوق العاده

ببین چه کاری دست دل دیوونه داده

 

 

 

 

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی به نام یه صورت ساده

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی