دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام گناه

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۰۴ ب.ظ

 

 

دانلود آهنگ

 گناه از علی بابا

متن آهنگ علی بابا گناه

نگفتی که میخوایی بری که تو رو من نبینمت هر کاری دوست داری بکن فکر کن که من ندیدمت
چشم های من منتظره منتظره به راه تو دلم هنوز عاشقته عاشق اون نگاه تو
هنوز صدای خنده هات داره میپیچه تو خونه اشک چشمامو ببین این لحظه یادت بمونه
یه خونه بی تو سوت و کور شب ها رو بی تو میمونم نیستی و من بی تو دارم از غم دوریت میخونم
با این که تو رفتی هنوز هوای تو تو خونمه میمیرم و زنده میشم مردن سزای موندنه

حق داری انقدر بدت بیاد ازم اخه اونی که دوستش داری خوشش میاد از من
عشق مدل ها رو داشتی عکس هاشونو پروفایلت میذاشتی اونا ته ارامشن فیمس های بالای شهر
ممنون واسه خیانتات که باعث شدی الان علی بابا بشم
واسه همه   واسه تو غریبم با این که همه میخونن کسی نیست شبیهم

دانلود آهنگ جدید علی بابا گناه

تو شاخی روی دستت نیست اره ولی عزیزم عشقت هم شاه دیسلاوه
به همه بگو که من چقدر تنده رفتارم بده اخلاقم و ضعیفه اعصابم
به همه بگو که این نوشته ها واسه توئه گناهی میکنم گناهش پای توئه

یه خونه بی تو سوت و کور شب ها رو بی تو میمونم نیستی و من بی تو دارم از غم دوریت میخونم
با این که تو رفتی هنوز هوای تو تو خونمه میمیرم و زنده میشم مردن سزای موندنه
همیشه دوست داشتی طرفت باشه تو چشم باشه رو چشم میام با این که سخته راهش
میدون یه روزی خوشت میاد از صداش یه روزی میرسه نوبت خنده هاش دیگه سره تو نمیلرزه دست و پاش
کدومش بهتره ورس یک یا دو میدونم توی دلت داری میگی هر دوتاش
حیف روز هایی که کنار تو سر میشدش حال تو خوب بود و حال من بدتر میشدش
روز هایی که میگفتی دلت فقط وصله به من اون روز هایی که هی میچسبونی وصله به من
روز هایی که رفتی و منم تنها کنج خونه میگفتی با تو بودن نهایت اوجمونه
ولی حالا چی من کلی حسرت دارم دیوونه شدم واسه این که تو رو از دست دادم

 

 

 

 

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام گناه

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 
پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی