دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی به نام بام بام

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰ ق.ظ

 

دانلود آهنگ

 بام بام از مجید اصلاحی

 

 

متن آهنگ مجید اصلاحی بام بام

چشمات منو دیوونه کرد

اون نگاهت منو بی خونه کرده

باز من دلم تنگه توعه این دل بی تابه توعه

راحت شدی عشق من دیوونه

لحظه من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر وله

لحظه من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر وله

سهم جداییمون از هم باشی قشنگه شهر قلبم

باز من دلم تنگه توعه این دل بی تابه توعه

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی بام بام

راحت شدی عشق من دیوونه

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی بنام بام بام

لحظه من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر وله

فکر من تو فکر وله

من قلبم به عشقت میزنه

دستات تو دستای منه

شدی عشق من دیوونه

چشمات منو دیوونه کرد

اون نگاهت منو بی خونه کرده

باز من دلم تنگه توعه این دل بی تابه توعه

راحت شدی عشق من دیوونه

بام بام

لحظه من تو فکر تو وله

فکر من تو فکر وله

فکر من تو فکر وله

بام بام

 

 

 

 

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی به نام بام بام

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 
پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی