دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید مهدی اسدی به نام من دیگه نیستم

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ب.ظ

دانلود آهنگ

دیگه نیستم از مهدی اسدی

متن آهنگ مهدی اسدی من دیگه نیستم

 من دیگه نیستم اون آدمی که بخواد پای تو وایسه
راضیم نیستم که قلبت مث قلبم هر لحظه وایسه
واسه اون عشقی که شاید دور از ما بمیره
ولی باز میرم نیستی اون آدمی که رو قولش وامیسته
گفتی که ریسکه که شاید من قبل از تو از تو جداشم
به اینا نیست که من میفهمم وقتی که میگی نباشم
یکیو داری شایدم قد منم دوستش داری
واسه ی اینه بهونه داری واسم میاری
آره میره اونی که عشقش بی تو میمیره
چون غرورش از دست قلبش دیگه در میره دیگه میره
آره میره اونی که عشقش بی تو میمیره
چون غرورش از دست قلبش دیگه در میره دیگه میره

دانلود آهنگ جدید مهدی اسدی من دیگه نیستم

من دیگه مردم نیستم دیگه آخه کم آوردم
خیلی وقته به روت نیاوردم که از عشق تو سر درنیاوردم
من دیگه میرم با اینکه میدونم که دیگه میمیرم
با اینکه مث تو نمیبینم ولی بازم دستاتو نمیگیرم نمیگیرم نمیگیرم
آره میره اونی که عشقش بی تو میمیره
چون غرورش از دست قلبش دیگه در میره دیگه میره
آره میره اونی که عشقش بی تو میمیره
چون غرورش از دست قلبش دیگه در میره دیگه میره


لینک های دانلود آهنگ :

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی