دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم و امید عامری به نام همیشه

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۰۹ ق.ظ


دانلود آهنگ

همیشه از مهدی مقدم و امید عامری




متن آهنگ مهدی مقدم و امید عامری همیشه

یه دنیا خوبی تو یه رویایی خیلی آرومم وقتی که تو کنار من اینجایی اینجایی

تویی آرامش اون که میخوامش عشق تو بهترین احساس و هر لحظه به من دادش دادش

همیشه با منی با من بمون همیشه عشقمی عشقم بمون

کم میشه فاصله حسمون حاصل عشقه با من بمون

همیشه با منی بازم بمون همیشه عشقمی عشقم بمون

کم میشه فاصله حسمون حاصل عشقه با من بمون

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم و امید عامری همیشه

وقتی تنهام من با غم هام وقتی دلم تو رو می خواد میشنی با حرفات میگی هستم همرات

میری بهونه میگیری فقط خودم میام و آرومت می کنم و میمونم پا به پات

همیشه با منی با من بمون همیشه عشقمی عشقم بمون

کم میشه فاصله حسمون حاصل عشقه با من بمون

همیشه با منی بازم بمون همیشه عشقمی عشقم بمون

کم میشه فاصله حسمون حاصل عشقه با من بمون




لینک های دانلود آهنگ :
  

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی