دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام مجنون

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ب.ظ

 

دانلود آهنگ

مجنون از هوروش باند

 

متن آهنگ هوروش باند مجنون

همه میدونن که من دیوونتم تو سرم فکر توئه بیطاقتم
هر کی میبینه میگه روانی ام چرا نمیبینی منو چرا نمیبینی منو

رفتم از دلت عشقِ من بهت کم نمیشه من وابستم
هر کجا بری هر چقدر بخوای دور شی از دلم باز هستم

همه از دم دیده بودن ما رو با هم چیده بودن خاطراتو باز کنارت من همون موندم که بودم
نبودی ولی من مثلِ پروانه دورِ تو بودم نه نبود اصلنم از اولم دلِ تو با من نبود ولی موندم

دانلود آهنگ جدید هوروش باند مجنون

من میام به سمتت هنوزم من همون آدمِ دیروزم

رفتم از دلت عشقِ من بهت کم نمیشه من وابستم
هر کجا بری هر چقدر بخوای دور شی از دلم باز هستم

رفتم از دلت عشقِ من بهت کم نمیشه من وابستم
هر کجا بری هر چقدر بخوای دور شی از دلم باز هستم

 

 

 

دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام مجنون

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی