دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام خواب جدایی

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۰۹ ب.ظ


دانلود آهنگ

خواب جدایی از یوسف زمانی



متن آهنگ یوسف زمانی خواب جدایی

هرچی که از یه رابطه که تموم میشه درده
آره من عشقم ولم کرده
واقعا این دنیا نامرده
هرچی با قلبم مینوشتم
بی تفاوت خط خطی کرده
من یه شب خواب جدایی رو دیدم حس بدی بود از خواب پریدم
خیلی ترسیدم مرگمو دیدم
بیشماره چند شبو نخوابیدم
من کم آوردم هواشو داشتم من دوسش داشتم
من دوسش داشتم اینو میدونست من دوسش داشتم

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی خواب جدایی

خیلی گذشت حس میکردم میشه فراموشی بگیرم
فکرنمیکردم که میمیرم
از زمونه خیلی دلگیرم
هرچی وابسته ترم هر روزم
نرسیدم بهش ولی افسوس
من یه شب خواب جدایی رو دیدم
حس بدی بود از خواب پریدم
خیلی ترسیدم مرگمو دیدم
بیشماره چند شبو نخوابیدم
من کم آوردم هواشو داشتم من دوسش داشتم
من دوسش داشتم اینو میدونست من دوسش داشتم

هرچی که از یه رابطه که تموم میشه درده
آره من عشقم ولم کرده
واقعا این دنیا نامرده
هرچی با قلبم مینوشتم
بی تفاوت خط خطی کرده
خیلی سخته باورش اما
آره من عشقم ولم کرده..



دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام خواب جدایی


لینک های دانلود آهنگ :


پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی