دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید رضایا به نام برقص

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ب.ظ


دانلود آهنگ

برقص از رضایا

 

متن آهنگ رضایا برقص

من که انقد دوست دارم

نگران چی شدی

من تنهات نمیذارم

همه میدونن که من عاشق و بیمارم

واسه تو توو این عشق

یکم مثلِ یه دیوارم

پس چرا سعی میکنی

از دست من قایم شی دیوونه

من دنبالت میام هرجا که بری خونه به خونه

حالِ من با تو میزونه

برقص وقتی پیشه منی

بذار حسودا ببینن

نمیخوام گُمت کنم همه منتظر اینن

آره من واست میمیرم

پس برقص وقتی پیشه منی

برقص برقص

چون دیوونه ی دوست داشتنی

برقص برقص

دستاتو حس میکنم

وقتی توو بغلِ منی

برقص برقص

برقص وقتی رو به رومی

برقص برقص

تو که تنها آرزومی

برقص برقص

زندگیم و بهت میدم

اگه عاشقم بمونی

نه نگو به من بسه برو

ول نمیکنم دست تو رو

دانلود آهنگ جدید رضایا برقص

تو شبِ منو پُر میکنی

من میسازم دنیایِ تو رو

از دوست داشتنت سیر نمیشم

بی اعصابی دل گیر نمیشم

اگه کسی بخواد سمتت بیاد

قول دادم که درگیر نمیشم

پس چرا سعی میکنی

از دست من قایم شی دیوونه

من دنبالت میام هرجا که بری خونه به خونه

حالِ من با تو میزونه

برقص وقتی پیشه منی

بذار حسودا ببینن

نمیخوام گُمت کنم همه منتظر اینن

آره من واست میمیرم

پس برقص وقتی پیشه منی

برقص برقص

چون دیوونه ی دوست داشتنی

برقص برقص

نفساتو حس میکنم

وقتی توو بغلِ منی

برقص برقص

برقص وقتی رو به رومی

برقص برقص

تو که تنها آرزومی

برقص برقص

زندگیم و بهت میدم

اگه عاشقم بمونی

 

دانلود آهنگ جدید رضایا به نام برقص

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 
پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی