دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید علیرضا بلوری به نام بارون

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ب.ظ

 

 

دانلود آهنگ

 بارون از علیرضا بلوری

 

متن آهنگ علیرضا بلوری بارون

تو مث نم نمه بارون و من اون خشکیه خاکم که اگه یه روز نباشی میدونی که من هلاکم
یه چراغ پر فروغی واسه تاریکیه شب هام با تو ظلمت نمیمونه عشق من بمون که تنهام
میشه با ناز نگاهت غصه هارو در به در کرد میشه از عشق تو خوند و همه دنیارو خبر کرد
با تو احساس من انگار داره کم کم جون میگیره داره کم کم واسه چشمات دل عاشقم میمیره
با تو احساس من انگار داره کم کم جون میگیره داره کم کم زنده میشه عطر بارونو میگیره

دانلود آهنگ جدید علیرضا بلوری بارون

با تو ظلمت نمیمونه آره غربت نمیمونه تو اگه باشی کنارم دیگه حسرت نمیمونه
ای همه دار و ندارم ای تمومه انتظارم تو هجوم بی کسی ها حالا تنها تورو دارم
با تو ظلمت نمیمونه آره غربت نمیمونه تو اگه باشی کنارم دیگه حسرت نمیمونه
ای همه دار و ندارم ای تمومه انتظارم تو هجوم بی کسی ها حالا تنها تورو دارم
حالا تنها تورو دارم حالا تنها تورو دارم حالا تنها حالا تنها

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا بلوری به نام بارون

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 
پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی