دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام من با تو ام

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۵۵ ب.ظ


دانلود آهنگ

من با تو ام از رضا صادقی



متن آهنگ رضا صادقی من با تو ام

این کوچه ها بارونو زیبا کرده هر بار من با توام حس میکنم تو آسمونم
حتی اگه دلشوره دنیامو بگیره این شهر باعث میشه که عاشق بمونم
واسه تموم ادماش دلتنگ میشم فکر و خیالم زندگیم رویام اینجاست
دور از تو حتی تو خود خونم غریبم هر جای دنیا که برم دنیام اینجاست
من با تو میمونم اگه فرشم زمینه من با توام سقفم اگه تا آسمونه
هر کی تو رو دیده میتونه تا همیشه عاشق بشه عاشق بره عاشق بمونه

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی من با تو ام

با آدما با خونه ها با کوچه ها با تو هیشکی مثل ما خاطره با هم نداره
اونقدر خوبی که فقط میشه بهت گفت این شهر هیچی واسه هیشکی کم نداره
من با تو میمونم اگه فرشم زمینه من با توام سقفم اگه تا آسمونه
هر کی تو رو دیده میتونه تا همیشه عاشق بشه عاشق بره عاشق بمونه


لینک های دانلود آهنگ :
  

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی