دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ گریه کردم از سروش

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید

 سروش به نام گریه کردم




متن آهنگ سروش گریه کردم

وقتی نبودی اینقد نشستم عکساتو دیدم از گریه مردم
رو خانه ای که تو توش نبودی کبریت کشیدم از گریه مردم
بعد از تو جوری داغون شدم که هر کی منو دید اشکش در اومد
هر روز بی تو دنیا به چشمم از روز قبلی غمگین تر اومد
دردامو کم کن از گریه مردم منو بغل کن از گریه مردم

دانلود آهنگ جدید سروش گریه کردم

بعد از تو جای اسمت تو گوشی نوشته بودم دلیل دردم
یه جوری رفتی که رفتنت رو چند ماه بعدم باور نکردم
اشکم میومد هر جا که اسمت حتی یه لحظه میخورد به گوشم
تو کاری کردی که واسه قلبم تا روز مرگم مشکی بپوشم


لینک های دانلود آهنگ



پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی