دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ جدید عمادبه نام ابی

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ب.ظ


دانلود آهنگ

آبی از عماد



متن آهنگ عماد آبی

کار من تو زندگی ساختن رویاته
صبح که چشم وا میکنم مقصدم چشماته
دیگه مطمئن شدم اهل اینجا نیستی
وقتی روبروی غم پشت من وایمیستی

میشه دستاتو گرفت سرنوشت و ول کرد
به خدا تو عشق تو نمیشه دل دل کرد
کی به جز تو ماهشو به شبام می بخشه
کی به جز من میتونه این همه خوشبخت شه
هر گوشه ی نگات آسمون حس میشه
دوباره باعث شو لحظه هام آبی شه
با من بخند وقتی بختمون بیداره
اون که دوسش داری میگه دوست داره

تو که میدونی برات جون من در میره
خنده هات برای من بهترین تصویره
تو که میدونی برات شب به شب می میرم
رو لبام ترانه شو گل کنه تقدیرم

دانلود آهنگ جدید عماد آبی

هر گوشه ی نگات آسمون حس میشه
دوباره باعث شو لحظه هام آبی شه
با من بخند وقتی بختمون بیداره
اون که دوسش داری میگه دوست داره

زندگی سخته ولی عشقمون شیرینه
خوش به حال من اگه سرنوشتم اینه
هرچی مربوطه به عشق بینمون آزاده
دلمون به هم خوشه زندگیمون شاده
آخه با تو بودنم مثل خون و نفس
زول بزن به من که عشق تو نگام مشخصه
دست تو تو دست من آسمون تو چنگ ما
میدونم تهش خوشه قصه‌ی قشنگ ما

تو که میدونی برات جون من در میره
خنده هات برای من بهترین تصویره
تو که میدونی برات شب به شب می میرم
رو لبام ترانه شو گل کنه تقدیرم
هر گوشه ی نگات آسمون حس میشه
دوباره باعث شو لحظه هام آبی شه
با من بخند وقتی بختمون بیداره
اون که دوسش داری میگه دوست داره


لینک های دانلود آهنگ :



پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی