دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی به نام خودت بگو

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ق.ظ

دانلود آهنگ

خودت بگو از امین حبیبی


متن آهنگ امین حبیبی خودت بگو

اگه تو جای من بودی چیکار میکردی با من خودت خودت بگو

چی میگفتی اگه دلت رو به آسونی میشکستن خودت بگو

خودت بگو اگه تو جای بودی کجا میرفتی بی من خودت بگو

خودت بگو منو چجوری میدیدی بعد یه عمری دل بستن خودت بگو

خودت بگو اما من مثل نیستم عشقم

من هیچوقت تو رو تنهات نمیذارم

تو دوست داری من عاشق باشم اما

من هر جوری که باشی دوست دارم

اما من مثل تو نیستم عشقم

من هیچوقت تو رو تنهات نمیذارم

تو دوست داری من عاشق باشم اما

من هر جوری که باشی دوست دارم

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی خودت بگو

تو دوست داری همه دور و برت باشن

همه نگاهشون به سمت تو واشه

ولی من آرزو دارم تو این دنیا

فقط چشمامواسه دیدن تو واشه

تو دوست داری همه باور کنن بی من

بازم می تونی غرق زندگیت باشی

ولی من با غرور میگم بدون تو

میشم مثل مرده توی نقاشی

آخه من که مثل تو نیستم عشقم

من هیچوقت تو رو تنهات نمیذارم

تو دوست داری من عاشق باشم اما

من هر جوری که باشی دوست دارم

آخه من که مثل تو نیستم عشقم

من هیچوقت تو رو تنهات نمیذارم

تو دوست داری من عاشق باشم اما

من هر جوری که باشی دوست دارم


لینک های دانلود آهنگ :
 
پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی