دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلوداهنگ بیست هزار ارزو از محسن چاوشی

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ب.ظ


دانلود آهنگ

بیست هزار آرزو از محسن چاوشی



متن آهنگ محسن چاوشی بیست هزار آرزو

ای همه خوبی تو را پس تو کرایی کرا

ای گل در باغ ما پس تو کجایی کجا

سوسن با صد زبان از تو نشانم نداد

گفت رو از من مجو غیر دعا و ثنا

سرو اگر سرکَشید در قد تو کی رسید

نرگس اگر چشم داشت هیچ ندیدو تو را

هر طرفی صف زده مردمو دیو و دَدِه

لیک در این میکده پای ندارن پا

از کرمت من بناز مینگرم در بقا

کی به فریبت شها دولت فانی مرا

بیست هزار آرزو بود مرا پیش از این

در هوس خود نماند هیچ امانی مرا

ای که به هنگام درد راحت جانی مرا

ای که به تلخی فقر گنج روانی مرا

سجده کنم من به جان روی نهم من به خاک

رویم از این ها همه عشق فلانی مرا

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بیست هزار آرزو

هر نفس آواز عشق میرسد از چپ و راست

ما به فلک می رویم عزم تماشا گراست

ما به فلک بوده ایم یار ملک بوده ایم

باز همانجا رویم جمله که آن شهر ماست

گهر پاک از کجا عالم خاک از کجا

برچه فرود آمدید بار کنید این کجاست

بخت جوان یار ما دادن جان کار ما

غافل سالار ما فخر جهان مصطفی ست

از کرمت من بناز مینگرم در بقا

کی به فریبت شها دولت فانی مرا

بیست هزار آرزو بود مرا پیش از این

در هوس خود نماند هیچ امانی مرا

ای که به هنگام درد راحت جانی مرا

ای که به تلخی فقر گنج روانی مرا

سجده کنم من به جان روی نهم من به خاک

رویم از این ها همه عشق فلانی مرا


لینک های دانلود آهنگ :


پخش آنلاین

نظرات  (۲)

۱۴ مهر ۹۶ ، ۱۸:۴۶ اهنگ جدید محسن چاووشی
بیست هزار ارزو زیاده ما فقط یه ارزو داریم اونم کنسرت شما اقای چاووشی 

ممنون از پست خوبتون
۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۳:۲۸ محسن چاوشی
خیلی خوب بود ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی