دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ هورش بند به نام به کی پزمیدی

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸ ق.ظ


دانلود آهنگ

به کی پز میدی از هوروش بند

متن آهنگ هوروش بند به کی پز میدی

نگو نه ، به دلم

نگو نه ، نمیخوام به این زودی برم

من هم همونم ، همونی که تا آخرش گفت میمونم

دلمو دزدیدی، به کی پزمیدی

به منی که واسه تو بد زمین خوردم که تو وایسی

اسمتو آوردم ، رو تو قسم خوردم

این منی که از روز اولم اینجوری میخواست

دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم

توو کوچه پس کوچه ی شهر عشق تو رو جاز بزنم

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به کی پز میدی

وقتی تو میخندی میخوام دلمو از جاش بکنم

اونی که جون میده برات آره منم آره منم

دلم میخواد پیش من باشی تا ابد تا جونم بگه برات

نمیتونم بمونم بی تو نگو نه نزار اشک من دراد

دلم میخواد پیش من باشی تا ابد تا جونم بگه برات

نمیتونم بمونم بی تو نگو نه نزار اشک من دراد

دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم

توو کوچه پس کوچه ی شهر عشق تو رو جار بزنم

وقتی تو میخندی میخوام دلمو از جاش بکنم

اونی که جون میده برات آره منم آره منم


لینک های دانلود آهنگ :

پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی