دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ میثم ابراهیمی به نام خودت بگو

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۰ ق.ظ

دانلود آهنگ

خودت بگو از میثم ابراهیمی


متن آهنگ میثم ابراهیمی خودت بگو

تو ، یه حس عمیقی با دردام رفیقی هنوزم

من ، یه شمعم که میخوام همش با خیالت بسوزم

تو ، یه عمره غریبی توو این شهرِ بی عشقِ صد رنگ

من ، سکوت میکنم بی تو خاطراتت چه دلتنگ

خودت بگو ، با کی درد و دل کنم میون این غریبه ها

خودت بگو ، جز تو کی شده دلیل بغض و زخمِ این صدا

خودت بگو ، خودت بگو

خودت بگو ، بی عشقت چجوری میشه لحظه رو ادامه داد

خودت بگو ، غیر از دیدنت چی مونده حالا که دلم بخواد

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی خودت بگو

خودت بگو ، خودت بگو

باز ، تو میگیری دستام و میگی نترس من همینجام

باز ، بیدار میشم از خواب و باز هم تموم میشه رویام

من ، به یادت قسم که دیگه تابِ دوری ندارم

تو ، کجایی که با گریه سر رو شونت بذارم

خودت بگو ، با کی درد و دل کنم میون این غریبه ها

خودت بگو ، جز تو کی شده دلیل بغض و زخمِ این صدا

خودت بگو ، خودت بگو

خودت بگو ، بی عشقت چجوری میشه لحظه رو ادامه داد

خودت بگو ، غیر از دیدنت چی مونده حالا که دلم بخواد

خودت بگو ، خودت بگو


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی