دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ هرباراین درو ازماکان بند

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۷ ق.ظ

دانلود آهنگ

هربار این درو از ماکان بند

صدای خنده هات هنوز توی گوشمه ،

عطری که میزنی هنوز رو لباسیه که میپوشمه دیگه بدونِ من یه قدمم بر ندار ،

یه چیزی بت میگم این دفعه رو نه نیار هر بار این درو ،

محکم نبند نرو ،

این چشمای ترو نکن تو بدتر و نفسم میبره ،

دلِ من دلخوره ،

بی تو از دلهره ،

هر دقیقه ش پره هر بار این درو ،

محکم نبند نرو ،

این چشمای ترو نکن تو بدتر و نفسم میبره ،

دلِ من دلخوره ،

بی تو از دلهره ،

هر دقیقه ش پره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ماکان بند هربار این درو

♫♫♫♫♫♫

بدونِ تو بدون از این زندگی سیرم ،

به جون هردومون نباشی از دست میرم درا رو وا نکن و حرف رفتنو نزن ،

نه دیگه تا نکن به هر دلیلی بد با من هر بار این درو محکم نبند نرو ،

این چشمای ترو نکن تو بدتر و نفسم میبره ،

دل من دلخوره ،

بی تو از دلهره ،

هر دقیقه ش پره هر بار این درو محکم نبند نرو ،

این چشمای ترو نکن تو بدتر و نفسم میبره ،

دل من دلخوره ،

بی تو از دلهره ،

هر دقیقه ش پره



اهنگ های مرتیط:

نظرات  (۱)

افتضاح بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی