دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ بهنام بانی به نام اخماتوواکن

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷ ق.ظ

دانلود آهنگ

اخماتوواکن از بهنام بانی



نه نمیشه از تو دست کشیدو

بدون تو نفس کشیدو

نمیشه بی تو زندگی کرد

مگه کسی هست با عشقشم بتونه بدشه

از این همه علاقه ردشه

نمیشه آخه بچگی کرد

مگه دست توئه دیوونه

دیگه اخماتو وا کن منو عشقم صدا کن

تووی چشمام نگاه کن

دیوونه دیگه دارم هواتو

دلم آرومه با تو نبینم گریه هاتو

دیوونه دیگه اخماتو وا کن منو عشقم صدا کن

تووی چشمام نگاه کن

دیوونه دیگه دارم هواتو

دلم آرومه با تو نبینم گریه هاتو

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی اخماتو وا کن

فقط یادت نره شدی عشق کسی که از همه عاشق تره

اینو یادت نره عشقم فقط بامن بخند

دیگه چشماتو رو دور و بری هاتم ببند

آره با من بخند

فقط جایی نرو میدونی دل ندارم دیگه تنهایی نرو

دیگه جایی نرو عشقم فقط با من بمون

نزار هیچ چیزی بندازه جدایی بینمون

آره با من بمون

دیوونه دیگه اخماتو وا کن منو عشقم صدا کن

تووی چشمام نگاه کن

دیوونه دیگه دارم هواتو

دلم آرومه با تو نبینم گریه هاتو

دیوونه دیگه اخماتو وا کن منو عشقم صدا کن

تووی چشمام نگاه کن

دیوونه دیگه دارم هواتو

دلم آرومه با تو نبینم گریه هاتو


لینک های دانلود آهنگ :

پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی