دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ رضاشیری به نام یه ادم جدید

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰ ق.ظ

دانلود آهنگ

یه آدم جدید از رضا شیری


یه آدم جدید اومد تو زندگیم قول داده بشه کل زندگیم
یه آدم عجیب عوض کرده منو تو چشام نگاه کرد و گفت که نرو
یه آدم جدید اومد تو زندگیم رفته تو قلبم و شده زندگیم
یه آدم مثبت و خیلی مهربون بیا جونم واسه تو فقط بمون
یه آدم جذاب یه عشق تازه من اونو میخوام بی اندازه
یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هرجوری که باشه
یه آدم جذاب یه عشق تازه من اونو میخوام بی اندازه
یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هرجوری که باشه

دانلود آهنگ جدید رضا شیری یه آدم جدید

من نمیرم آخه پاکه دلت تورو ندیدن خیلی مشکله
بدون تو دیگه سخته برام با تو باشم حله مشکلام
یه آدم جذاب یه عشق تازه من اونو میخوام بی اندازه
یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هرجوری که باشه
یه آدم جذاب یه عشق تازه من اونو میخوام بی اندازه
یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هرجوری که باشه
یه آدم جذاب یه عشق تازه من اونو میخوام بی اندازه
یه عالمه عشق تو چشماشه من اونو میخوام هرجوری که باشه





پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی