دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ علیرضاروزگار به نام هیجونم

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ب.ظ

دانلود آهنگ

هیجونم از علیرضا روزگار




دیگه نمیتونه دلمو بسوزونه اونی که دلواپسیام براش مهم نبود تو این خونه
دیگه نمیتونه آخه نمیدونه که به جاش یکی هست که هوامو داره دیوونه
دیگه نمیتونه آخه نمیدونه اونی که رفت تو قلب من جاش نیست نمیمونه
دیگه نمیتونه آخه نمیدونه که دیگه دلم باهاش نیست دل دیوونه
نه نه نه نمیدونه اون که دلواپس من نشد یه لحظه وقتی رفت من موندمو و خلوت خونه
نه نه نه نمیدونه کی گذشته تا تونستم رو پا وایسم برگردم بخونم بات عاشقونه
نه تو دلم جا داره نه حتی ارزش یه نگا داره غرورم شکست وقتی بودم باهاش
آخه شکستن دلم جا داره …

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار هی جونم

نه کم گذاشتم براش چقدر راه رفتم هرجا غم داشت به پاش
چقدر گریه کردم که اون غصه داشت مگه اون همه خوبیام فایده داشت
مگه فایده داشت ..
نه نه نه نمیدونه اون که دلواپس من نشد یه لحظه وقتی رفت من موندمو و خلوت خونه
نه نه نه نمیدونه کی گذشته تا تونستم رو پا وایسم برگردم بخونم بات عاشقونه
دیگه نمیتونه دلمو بسوزونه اونی که دلواپسیام براش مهم نبود تو این خونه
دیگه نمیتونه آخه نمیدونه که به جاش یکی هست که هوامو داره دیوونه
دیگه نمیتونه آخه نمیدونه اونی که رفت تو قلب من جاش نیست نمیمونه
دیگه نمیتونه آخه نمیدونه که دیگه دلم باهاش نیست دل دیوونه


لینک های دانلود آهنگ :
پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی