دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ علیرضاروزگار به نام هیس

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۴ ق.ظ


دانلود آهنگ

هیس از علیرضا روزگار


من از تو دیوونه ترم دیوونه بازی در نیار من عاشقم اما غرورم میگه پیشش کم نیار
من پای تو میسوزم از وقتی که کردم باورت من من شکستم هیس ساکت شو صداشم در نیار
تو نبودی عاشقم اما من دیوونه بودم عاشقت دیوونه وار
من چه بیهوده هی ازت خواهش میکردم پای این عاشق بمون و کم نیار
تو نبودی تو نبودی پای قولت ضربه خوردم از توی بی معرفت بی اختیار
تو نمیتونی یه عاشق باشی بسه جمع کن انقد اداشو در نیار

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار هیس

من از تو که بودی کنارم بیش از این میخواستم من من توقع داشتم از تو که باهات رو راستم
من با همه یه جوره دیگه بودم اما با تو نه من من تورو واسه یه عمر زندگی میخواسم
تو نبودی عاشقم اما من دیوونه بودم عاشقت دیوونه وار
من چه بیهوده هی ازت خواهش میکردم پای این عاشق بمون و کم نیار
تو نبودی تو نبودی پای قولت ضربه خوردم از توی بی معرفت بی اختیار
تو نمیتونی یه عاشق باشی بسه جمع کن انقد اداشو در نیار


لینک های دانلود آهنگ :

پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی