دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ دلگیری از ماکان بند

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۰۵ ب.ظ

دانلود اهنگ

دلگیری از ماکان بند


بد کاری دستم میدی از تو دستم میری میدونم آخرشم میمونه بام دلگیری

نمیذاره تاثیری رو دل تو اصلا اینکه من وابستم تو بری میترسم 

من واسه چشمات دل تنگم پره میرستم بد شده انگاری حال من نیست دستم 

من واسه چشمات دل تنگم پره میرستم بد شده انگاری حال من نیست دستم 

دوباره این قلب بی قراره آروم نداره که طاقت بیاره 

نگو که چشمات دوسم نداره دوسم نداره پ

بد کاری دستم میدی از تو دستم میری میدونم آخرشم میمونه بام دلگیری 

نمیذاره تاثیری رو دل تو اصلا اینکه من وابستم تو بری میترسم 

من واسه چشمات دل تنگم پره میرستم بد شده انگاری حال من نیست دستم 

من واسه چشمات دل تنگم پره میرستم بد شده انگاری حال من نیست دستم


دانلود آهنگ جدید ماکان باند به نام دلگیری

دانلود
دانلود اهنگ
دانلود اهنگ جدید
دانلود اهنگ جدید ماکان بند
دانلود اهنگ ماکان بند بنام دلگیری
دانلود اهنگ دلگیری از ماکان بند
دانلود اهنگ دلگیری
دانلود اهنگ از ماکان بند
دانلود اهنگ ماکان بند
اهنگ دلگیری از ماکان بند
اهنگ دلگیری

دانلود آهنگ با کیفیت  320

پخش آنلاین


اهنگ های مرتبط:



نظرات  (۴)

۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۵۴ استارت پاپ آپ
با سلام و احترام خدمت شما  همکار عزیز
شرکت استار پاپ آپ به منظور جذب وبمستر های پر بازدید  بالاترین نرخ را در بین سیستم های کسب درامد پاپ آپ به شما پیشنهاد میدهد به صورت پیش پرداخت و تضمین شده پرداخت خواهد کرد ( شمارش فوق العاده با افزایش 40 الی 50 درصدی درآمد )
 شما
میتوانند با ارسال پیام از طریق پنل کاربری و یا تماس با شماره شرکت بیشترین دریافتی ( حتی به صورت پیش پرداخت ) را از سیستم ما داشته باشند
همچنین تمامی تبلیغ های پاپ آپ تبلیغات شرکت های معتبر میباشد
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید بعد از ثبت نام با ارسال تیکت از پنل کاربری خود با ما در ارتباط باشید
و یا میتوانید با شماره زیر از ساعت 8 صبح ساعت 18 عصر ارتباط برقرار نمایید .
ادرس سایت : http://www.starpopup.com
ایمیل info@starpopup.com
(05136017459) 10 خط ویژه
آدرس شرکت مشهد , بلوار معلم , بین معلم 8 و 10 , برج تجاری اداری ابشار , طبقه دهم , واحد 1001
سلااااام خدمت همه ی عزیزان .. دوستتون دارم ممنون از اهنگ بی نظیرتون . اقا روهام واقا امیر اهنگاتوووون عاااالیه بی نظیر دوستتون دارم ستاره های درخشان
سلااااام خدمت همه ی عزیزان .. دوستتون دارم ممنون از اهنگ بی نظیرتون . اقا روهام واقا امیر اهنگاتوووون عاااالیه بی نظیر دوستتون دارم ستاره های درخشان
۱۲ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۴۹ قیمت سنگ آنتیک
سلام.وای چه آهنگ قشنگی بود.ممنونم ازتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی