دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ

منو اصلا ندید از محمدرضا گلزار


یه جوری رفت انگار منو اصلاً ندیده

چه زود شدم واسش غریبه واقعاً عجیبه

یه مشت خاطره موند ازش واسم ولی

گفت همو نبینیم راحت تریم آره واقعاً عجیبه

چی شدم اینجا بعد تو یه آدم بی خواب تا دم صبح

من که به همه گفتم اینبارم به تو

چی شدم اینجا بعد تو یه آدم بی خواب تا دم صبح

من که به همه گفتم اینبارم به تو

تحمل میکنم با این که سخته

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار منو اصلا ندید

برای برگشت و بحثش چوبشو میخوره به وقتش

هنوز از دستش کلافم نخواستم قصه ببافم

رفتم تا فهمیدم واسش اضافم

چی شدم اینجا بعد تو یه آدم بی خواب تا دم صبح

من که به همه گفتم اینبارم به تو

چی شدم اینجا بعد تو یه آدم بی خواب تا دم صبح

من که به همه گفتم اینبارم به تو

چی شدم اینجا بعد تو یه آدم بی خواب تا دم صبح

من که به همه گفتم اینبارم به تو

چی شدم اینجا بعد تو یه آدم بی خواب تا دم صبح

من که به همه گفتم اینبارم به تو


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی