دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ پازل بند به نام معشوقه

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵ ق.ظ

دانلود آهنگ معشوقه از پازل باند


چشم تو خواب میرود یا که تو ناز میکنی
هم نظری هم خبری هم قرمان را قمری هم شکر اندر شکر اندر شکر اندر شکری
تو معشوقه دیوانه پر شور و شرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش
تو لیلای دل آرام منو بال و پرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش
تو معشوقه دیوانه پر شور و شرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش
تو لیلای دل آرام منو بال و پرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش

دانلود آهنگ جدید پازل باند  معشوقه

یار من دل شیدای منو بگیر ببر آسمون یار من دل مجنون منو کنار لیلی نشون
یار من دل شیدای منو بگیر ببر آسمون یار من دل مجنون منو کنار لیلی نشون
تو معشوقه دیوانه پر شور و شرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش
تو لیلای دل آرام منو بال و پرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش
تو معشوقه دیوانه پر شور و شرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش
تو لیلای دل آرام منو بال و پرم باش فقط یار منو یار منو یار خودم باش


لینک های دانلود آهنگ :

پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی