دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ اشوان به نام چه خوبه حالم

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۰۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام چه خوبه حالم

Download New Music AshvanChe Khoobe Halam

Related image

آخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی ستاره های آسمونو واسه تو میارم زمین
آخ که تو تک ستاره ی شبای تیرو تارمی آرزوهام تو مشتمه وقتی تو میگی با منی
ای وای باور نمیکنم که تورو دارم ای وای نمیدونم نباشی چیه چارم
میخوام اینو همه دنیا بدونن اونایی که عاشق نیستن دیوونن
آخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی ستاره های آسمونو واسه تو میارم زمین
آخ که تو تک ستاره ی شبای تیرو تارمی آرزوهام تو مشتمه وقتی تو میگی با منی
ای وای باور نمیکنم که تورو دارم ای وای نمیدونم نباشی چیه چارم
میخوام اینو همه دنیا بدونن اونایی که عاشق نیستن دیوونن

دانلود آهنگ جدید اشوان چه خوبه حالم با لینک مستقیم

ببین چه خوبه حالم آخه من تورو دارم اگه یه روز تورو نبینمت تمومه کارم
ببین چه خوبه حالم آخه من تورو دارم اگه یه روز تورو نبینمت تمومه کارم
اینو بدون من هرجایی که باشم نمیشه از تو و نگات جدا شم
نمیشه که یه لحظه بی تو سر شه میشه زندگیم واسه تو یه نفر شه
اینو بدون من هرجایی که باشم نمیشه از تو و نگات جدا شم
نمیشه که یه لحظه بی تو سر شه میشه زندگیم واسه تو یه نفر شه
ببین چه خوبه حالم آخه من تورو دارم اگه یه روز تورو نبینمت تمومه کارم
ببین چه خوبه حالم آخه من تورو دارم … آخ که دیگه دلم میگه …

پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی