دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ امیرعلی به نام عزیزکرده

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ق.ظ


دانلود آهنگ عزیز کرده از امیر علی

دانلود اهنگ عزیز کرده به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music Amir Ali Aziz Karde


این چه احساسیه که حال و هوامو به تو داد و
منو دیوونه ی تو کرد همه روزامو بهم ریخت
این چه حالیه که من دارمو خوبه
ولی قلبم پُره آشوبه و دیوونگیم حالت دنیامو بهم ریخت
غرورمو زیر پام گذاشتمو
همه چیزی که داشتمو
واسه اینکه تو بمونی تو نفهمیدی
چه بیخیال رد شدی
نخواستی اما بد شدی
به حس پاک من چجوری
تو خندیدی
دوست دارم قد تموم آدمایی که حسرتمو دارن
دوست دارم با اینکه خیلیا هنوز دوسم دارم
دوست دارم هرکی که دورو ورتو باشه روشه و حساسم
دوست دارم بازی نکن انقده دیوونه با احساسم

دانلود آهنگ جدید امیر علی عزیز کرده

تو شدی دلبر اول همین اوول کاری شدی اول و آخر
نگاه کن دل دیوونمو داره میزنه پر پر
تو عشقی و هوایی تو عزیز کرده ی مایی
یه وقتایی دلم میگیره اما نمیدونم تو کجایی
دلم رو دزدی به چی خندیدی
با ندیدن احساسم به کی پُز میدی
به کی پُز میدی
من که دوست دارم نکن اوارم
واسه اینکه بگم عاشقتم از کسی ترسی ندارم
دوست دارم قد تموم آدمایی که حسرتمو دارن
دوست دارم با اینکه خیلیا هنوز دوسم دارم
دوست دارم هرکی که دورو ورتو باشه روشه و حساسم
دوست دارم بازی نکن انقده دیوونه با احساسم


دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام عزیز کرده

لینک های دانلود آهنگ :
پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی