دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ هوروش بند به نام فاصله نه

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ

دانلود آهنگ فاصله نه از هوروش بند

Download New Music Hoorosh Band Fasele Na


متن آهنگ هوروش بند فاصله نه

من مریضم به چشای نازت
عشق میون منوتو یه رازه
دست من نیست شده این دل عاشق
ترس همینه که بری بپاشه
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم
بگو عاشقتم
به هرجا رسیدی بنویس رو درو دیوار شدی عاشق من
شدی عاشق من
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم
بگو عاشقتم
به هرجا رسیدی بنویس رو درو دیوار شدی عاشق من
شدی عاشق من

دانلود آهنگ جدید هوروش بند فاصله نه

شده امشب دلم عاشق قلم از دست نیوفت
نشدیم از این رابطه غافل نه من نه تو
گر بری دل بدهی بی وفا تویی
کم کن این فاصله تو جا که منو فنا کنی
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم
بگو عاشقتم
به هرجا رسیدی بنویس رو درو دیوار شدی عاشق من
شدی عاشق من
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم
بگو عاشقتم
به هرجا رسیدی بنویس رو درو دیوار شدی عاشق من
شدی عاشق من


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی