دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ احسان خواجه امیری به نام ثانیه

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام ثانیه

Download New Music Ehsan Khajeh AmiriSecond

احسان خواجه امیری ثانیه

متن آهنگ ثانیه احسان خواجه امیری

عاشقتم دست خودم نیست این حالو دوست دارم
عاشقم اونقدر که محاله دست از تو بردارم
آخه تورو نمیفهمه کسی هنوز به اندازه ی من
بهونه ی تازه ی من بمونو حرفاتو بزن سکوتو بشکن
ثانیه ثانیه صدات حس آرومه نفسات مثل اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم
میرسم از تو به خودم شکل لبخند تو شدم بی قراره این عشقو پریشونیو دیوونگیاشم
ثانیه ثانیه صدات حس آرومه نفسات مثل اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم
میرسم از تو به خودم شکل لبخند تو شدم بی قراره این عشقو پریشونیو دیوونگیاشم

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ثانیه با لینک مستقیم

تورو دارم تو روزایی که دنیا دلگیره میای و حس دلتنگی و دوری میمیره
میای و ریتمه موسیقی قلبت دنیامو میگیره …
ثانیه ثانیه صدات حس آرومه نفسات مثل اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم
میرسم از تو به خودم شکل لبخند تو شدم بی قراره این عشقو پریشونیو دیوونگیاشم
ثانیه ثانیه صدات حس آرومه نفسات مثل اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم
میرسم از تو به خودم شکل لبخند تو شدم بی قراره این عشقو پریشونیو دیوونگیاشم

پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی