دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ ماکان بند به نام ای داد

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۱۰ ب.ظ

دانلود آهنگ ماکان بند به نام ای داد

Download New Music By Macan Band Called Ey Dad


عکس دانلود آهنگ جدید ماکان بند با نام ای داد


متن آهنگ ماکان بند با نام ای داد


هر جا که میرفتیمو هر حسی که بودش
دیگه تموم شد آره تموم شد
همه چی با تو دیگه تکراری
تو هم که داری میری به چه قدرم عالی
گفتم بی تو میمیرم تو اینو باور نکردی
گفتم دوست دارم تو هی مسخرم کردی
ای داد میزنه فریاد از دست تو این دل من بازم
ای داد کار دست من داد باز بدیات با بدیات نمیسازم
اینجوری من مجبورم که با تو بجنگمو
میدونم که دور از من بهت خوش میگذره پس برو


تموم کارات تموم حرفات
مونده تو یادم تو بودی یارم
ولی خامت شدم من بیمارت شدم من
ولی بازم بدون تو زندگیمو میسازمو
حتی نباشی تو عمرم ببازمو
ای داد میزنه فریاد از دست تو این دل من بازم
ای داد کار دست من داد باز بدیات با بدیات نمیسازم
اینجوری من مجبورم که با تو بجنگمو
میدونم که دور از من بهت خوش میگذره پس برو
ای داد میزنه فریاد…

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی