دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ مسعود صادقلو به نام هیچ

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۳۷ ب.ظ

دانلود آهنگ مسعود صادقلو و الیاس یالچینتاش به نام هیچ

Download New Music By Masoud Sadeghloo Ft Ilyas Yalcintas Called Hich

 

عکس دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و الیاس یالچینتاش با نام هیچ

 

 

متن آهنگ مسعود صادقلو با نام هیچ

 

تا وابستت شدم گذاشتی رفتی
فهمیدی دوست دارم باهام بازی کردی
تو میگفتی که عاشقمی نفست میره واسه دلم
چی شد اون همه خاطره ها به همه چی بگم


نگرفتی دستمو نمیدونی حسمو
نمیفهمی قصمو تو ندیدی عشقمو
تو میگفتی که عاشقمی نفست میره واسه دلم
چی شد اون همه خاطره ها به همه چی بگم


باورم نمیشد اینجوری تنهاشم
اون واست چیکار کرده که من کم گذاشتم
قلبمو شکستی رفتی خیلی نامردی
همون کارا رو باهات میکنه که با من کردی

دانلود اهنگ
دانلود اهنگ جدید
دانلود اهنگ جدید مسعودصادقلو
دانلود اهنگ مسعودصادقلو
دانلود اهنگ از مسعود صادقلو
دانلود اهنگ های مسعود صادقلو
دانلود اهنگ مسعود صادقلو بنام هیچ
دانلود اهنگ هیچ از مسعودصادقلو
دانلود اهنگ هیچ
دانلود اهنگ هیچ از امیر تتلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی