دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ پازل بند به نام کاردادی دستم

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۵۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام کار دادی دستم

Download New Music By Puzzle Band Called Kar Dadi Dastam

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام کار دادی دستم


عشقت افتاده به قلبم آهسته نرم ،دستم دل به دلی که
تو که میخندی قلبم آروم میگیره ،ناراحت میشی بارون میگیره
دنیام آرومه وقتی آرومی همه عشق و آرزومی
منم مست تو مییشم تو چشمات آسمونه آخه دست خودت نیست
تو چشمات مهربونه کار دادی دستم آره دیوونه که تا آخرش با تو میمونه
********************
چشمامو بستم همه حرفامو گفتم اینکه کار دادی دستم
چشماتو بستی گفتی مثل تو یه دیوونم دل به تو بستم دل به تو بستم
من به تو قفلم با صدای قلبم اینجا همه حرفامو گفتم
تو این دنیا فقط میدونی من با تو جفتم آره من با تو جفتم
با تو فهمیدم چه حس خوبیه عشق وقتی میرسی بهش چقد خوبه که هستش♪♪♫♫♪♪♯
ای چه حس خوبیه عشق وقتی که میرسی بهش چقد خوبه که هستش



پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی