دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود ویدیو اهنگ محمدرضا گلزار به نام عاشق نبودی

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۲۵ ب.ظ

دانلود موزیک ویدیو جدید محمدرضا گلزار به نام عاشق نبودی

Download New Music Video Mohammadreza GolzarAshegh Naboodi

ویدیو محمدرضا گلزار عاشق نبودی

متن آهنگ عاشق نبودی محمدرضا گلزار

حیف نشد بمونی بام اشک نشسته تو چشام تو چشاتو بستی روی من
دست ازم کشیدی تو پیر شدم ندیدی تو غم نشسته رو به روی من
آی خرابتم خراب آی کجای این عذاب تو میگیری دست سردمو
وای نمیشه باورم عشق اول آخرم تو شدی تمام دردمو
عاشق نبودی و دل تو تنگ نشد برام بشین یه لحظه جای من ببین کجام
کجایی که همیشه ابریه هوام
عاشق نبودی و چرا هنوز به فکرتم به فکر من نبودی اما تو یکم
هنوزم عشقمی آخه به کی بگم به کی بگم

دانلود موزیک ویدیو جدید محمدرضا گلزار عاشق نبودی با لینک مستقیم

آب گذشته از سرم نه نمیشه باورم تو شکستی قلب خستمو نه ساده نیست برام
با هر کی را بیام جات یکی بگیره دستمو
نه نمیشه باورم عشق اول آخرم زندگی کنم بدون تو
این ته شکستمه درد همیشه با منه میکشه منو جنون تو
عاشق نبودی و دل تو تنگ نشد برام بشین یه لحظه جای من ببین کجام
کجایی که همیشه ابریه هوام
عاشق نبودی و چرا هنوز به فکرتم به فکر من نبودی اما تو یکم
هنوزم عشقمی آخه به کی بگم به کی بگم


دانلود موزیک ویدیو با کیفیت480

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی