دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ احسان خواجه امیری به نام باتوام

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام با توام

Download New Music Ehsan Khajeh AmiriBa Toam

Image result for ‫عکس هایی از احسان خواجه امیری در اهنگ با توام‬‎

متن آهنگ با توام احسان خواجه امیری

با توام ای رفته از دست هر کجا باشم غمت هست
کاش روز رفتن تو گریه چشمم را نمیبست
رفتیو دلتنگیم در خانه تنها ماند بغض در وا شد تو رفتی و غصه اینجا ماند
رفتی و هر گوشه ای زیباییت جا ماند گریه من بی صدا ماند گریه من بی صدا ماند
بی تو فهمیدم عذاب دل بریدن بود از خودم از زندگی پا پس کشیدن را
معنی با دیگرانت شاد دیدن را پس بده دنیای من را پس بده دنیای من را

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری با توام با لینک مستقیم

دلخوشی هایم مرده بعد از تو ای شب غمگین آزرده از تو
آنچه با من بود بی تو ماندن بود در خیابان های باران خورده بعد از تو
خواب و رویاتو شوق فردا تو از جهان تنها تورا میخوام اما تو
جای دل کندن جان بخواه از من من که میمیرم برای زندگی با تو
با توام ای رفته از دست هر کجا باشم غمت هست
کاش روز رفتن تو گریه چشمم را نمیبست
با توام ای رفته از دست هر کجا باشم غمت هست
کاش روز رفتن تو گریه چشمم را نمیبست

پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی