دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ سینادرخشنده به نام یارهمیشگیم

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۵۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام یار همیشگیم

Download New Music Sina DerakhshandeYare Hamishegim

سینا درخشنده یار همیشگیم

متن آهنگ یار همیشگیم سینا درخشنده

پر و بالم من شدی یه جورایی همرو پروندم خدایی
به جز تو که ثابتی واسم تو قلبم نیست رد پایی
تو آرامش منی قلبم نشستی توی دلم کم کم
تورو دارم دنیارو دارم دل منو بردی یارم
آخه دلبر منی جایی نری و تو که میدونی مال منیو
زندگی من دیگه شدی و جون دلمی …
آخه دلبر منی جایی نری و تو که میدونی مال منیو
یهو اومدی دلو بردی و واسه خودمی …

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده یار همیشگیم با لینک مستقیم

نیمه ی گمشدمی آی همیشگیم اومدی توی زندگیم
یهو شدی کل زندگیم …
کم ببر دل منو جاییم نرو گرفتی تو قلب سادمو
ببین شدی تنها یارمو …
آخه دلبر منی جایی نری و تو که میدونی مال منیو
زندگی من دیگه شدی و جون دلمی …
آخه دلبر منی جایی نری و تو که میدونی مال منیو
یهو اومدی دلو بردی و واسه خودمی …


پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی