دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ امین بانی به نام چه کردی

سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۲ ب.ظ

دانلود آهنگ امین بانی به نام چه کردی 

Download New Music By Amin Bani Called Che Kardi


دانلود اهنگ تو با قلب ویرانه ی من چه کردی

دانلود اهنگ با قلب وبرانه من چه کردی

دانلود اهنگ تو با من چه کردی

دانلود اهنگ چه کردی

دالود اهنگ چه کردی از امین بانی

چه کردی شهرزاد

چه کردی امین بانی

دانلود اهنگ کردی 


متن آهنگ امین بانی با نام چه کردی

 

تو با قلب ویرانه من چه کردی ببین عشق دیوانه من چه کردی
در ابریشم عادت آسوده بودم تو با حال من هاله من چه کردی
ننوشیده از جام چشم تو مستم خمار است میخانه من چه کردی
مگر لایق تکیه دادن نبودم تو با حسرت شانه من چه کردی


مرا خسته کردی و خود خسته رفتی سفر کرده با خانه من چه کردی
جهان من از گریه ات خیسِ باران تو با سقف کاشانه من چه کردی
تو با قلب ویرانه من چه کردی ببین عشق دیوانه من چه کردی



دانلود اهنگ با کیفیت 128





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی