دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

 

 

دانلود آهنگ

به درد گریه میخورم از رضا شیری

 

متن آهنگ رضا شیری به درد گریه میخورم

نباشی از نبودنت به درد گریه میکنم
خیال نکن به داشتنت عوض شده تصورم
نه نه نرو کنار من کسی به جز تو جای نداره بعد از این
کسی محال بعد از تو دلم قدم بزاره نه نه نرو
برام کسی شبیه تو نبوده برای رفتنت تو زوده
دنیا چقدر تو عشق حسوده نرو نگو از عشق پا پس کشیدی
نکوش منو با نا امیدی بی من چطور ادامه میدی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به درد گریه میخورم

♫♫♫♫♫♫

نباشی از نبودنت به درد گریه میکنم
خیال نکن به داشتنت عوض شده تصورم
نه نه نرو کنار من کسی به جز تو جای نداره بعد از این
کسی محال بعد از تو دلم قدم بزاره نه نه نرو
برام کسی شبیه تو نبوده برای رفتنت تو زوده
دنیا چقدر تو عشق حسوده نرو نگو از عشق پا پس کشیدی
نکوش منو با نا امیدی بی من چطور ادامه میدی

 

 

      

رضا شیری به درد گریه میخورم

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 
 

دانلود آهنگ به درد گریه میخورم از رضا شیریx

دانلود آهنگ جدید رضا شیریx

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به درد گریه میخورمx

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام به درد گریه میخورمx

دانلود آهنگ درد گریه میخورمx

دانلود وئدیو به درد گریه میخورم از رضا شیریx

متن آهنگ رضا شیری به درد گریه میخورمx

 
 
پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی